Varför läser du min blogg?

Rösta gärna, ni är anonyma. Detta är endast för att jag vill veta vad ni
egentligen tycker om min blogg utan att behöva kommentera eller säga vem ni är.. ;)

Saknar ni nått speciellt i bloggen?
Kommentera då detta inlägg, eller om ni har nått att
tillägga vad ni tycker och tänker om bloggen.. ^^,

webvoter-omröstning

Varför läser du min blogg?

Personlig, för lite bilder
Personlig, lagom mycket bilder
Skitblogg stör mig bara
Varierande inlägg passar alla

Se resultat

Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till två prinsar

Svar:

Du kanske har varit inne på min gamla blogg ;k



Det är så där, hur äre själv då?

2011-11-20 @ 16:07:12
URL: http://thedevilspet.bloggplatsen.se/
Postat av: jennifer

Du skulle bott närmare kunde du fått en gratis :D Det är skönt, men jag har faktiskt inte heller fått någon riktig massage :)

2011-11-20 @ 17:28:02
URL: http://jeennifeera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0