Blogg stopp?

Känner verkligen inte för att blogga längre.. :P Visst skönt att skriva av sig lite
men utan respons å få läsare så känner jag att vafan orka blogga åt sig själv? ;)
De få som läser kommenterar ju inte heller.. "/

Får se hur länge jag kan hålla mig ifrån bloggen..
Kan ta en timma, en vecka eller en månad.. ;)
Eller så slutar jag blogga helt, vem vet.. :P Hållt på ett par år nu..
Ångrar ofta att jag bytte min första blogg där jag hade flera hundra
läsare per dag. Men pga idioter så var jag tvungen att byta den..
Vissa har ju inget liv å måste hoppa på andra fastän dom inte vet sanningen.

Men så e det i bloggvärlden tyvärr, som många säger:
Bloggar man å lägger ut sitt liv så får man ta skit oxå, men vrf?
Vrf ska folk vara så elaka mot varandra? Hatar man nån så besök inte bloggen?
Å kommenterar du elakt e det ju du som ligger i lägsta rang? Det vet ni va? ;)
Dock har jag sluppit elaka kommentarer på denna bloggen
pga att jag vart försiktig med vem jag gett adressen till..
 Jag e inte nån som orkar med sånt folk eller vill ta
emot idiotiska kommentarer. Jag vill bara kunna blogga.. =D

Ha det bra sålänge.. Puss å kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0