Deppig.. "/

Hatar sånna här dagar/kvällar då man tänker extra mkt.. "/
E ju lycklig som fan å har det bra, vrf har man ens depp dagar då? :(

Mitt självförtroende tex, det är verkligen i bott just nu och varit ett bra tag..
I alla år har jag iofs aldrig kunnat tro på mig själv och jag har haft svårt att
tycka att jag själv e bra, jag vet att det har med min uppväxt att göra och
de senaste åren i mitt vuxna liv innan jag träffade Joel.

Nu har jag min prins, älskar dig så mkt Joel..
Du behandlar mig så bra, ibland känner jag: E jag ens värd detta?
Men tydligen så e det jag, trotts att jag får återfall, blir deppig och tänker en
massa vissa dgr. Men tyvärr e det inget som jag kan göra nått åt.

Vissa tkr väl att man e konstig som ältar gammalt, men snälla försök förstå.
Ni har inte varit i min sits, och ni borde vara glada att ni inte varit det..

Nu ska jag slappa lite framför teven, älskling kmr snart hem.
Han e med en kompis som ska sälja sin bil.. =)

Hoppas ni haft en bra Tisdag..

Puss å kram.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0