Fredag - vad händer?

Ligger i soffan å kollar på Gordon Ramsey.. Väntar på att Nadja å hennes kompis ska komma, de ska på disco sen så de ska förbereda sig inför det.. :) jag får väl hjälpa till å locka hår mm.. :) lägger upp kort sen.. Jag får laga nån mat till dom oxå det finns ju bara godis på discot.. ;) sen inatt ska kompisen sova här. Ska försöka blogga oftare nu igen e ju så jävla störande att datan e helt fuckad så använder ju i princip bara min iphone till ALLT.. Vad händer denna Fredag då? Själv har jag ingen aning blir väl mys med älskling.. <3 tog precis detta kortet på mig, har små flätor idag hihi.. :) puss.. <3


Kommentarer
Postat av: Jonas H Svensson

Du är ALLTID så snygg!! <3

2011-10-31 @ 16:06:32
URL: http://www.mondoblog.se/headbang

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0