Godmiddag mina kära bloggläsare!! =)

Har precis ätit pastasallad, orkade inte göra nån riktig mat än det får bli senare.
Funderar på att göra ugns grillade grönsaker med ostsås till gjord påcreme fraische!
Det e muuums å uppskattas hemma.. ;) Ibland får det bli hel vegetariskt fastän det
bara e jag som e vegetarian.. Men det e gott det oxå, behöver inte alltid va kött.. :P

Hur e vädret hos er idag? Här kommer det regn skurar emellanåt men just nu e det
uppehåll så jag passade på att gå en sväng med Bamse och Ica..

Nu sitter jag å kollar på 4 stjärnors middag, tkr det e skitkul att se program där dom
lagar mat. Å som tur e så gillar Nadja å Joel det oxå.. ;)
Joel e ju min egna lilla kock, superduktig e han i köket min älskling..


Känner mig glad idag, hoppas det håller i sig resten av dan.. ;)

Imorrn ska jag till tandläkaren på undersökning av hela munnen.
Har ju endast kollat sidan det var akut på där jag fick operera ut en tand och dra
en visdomstand. Så lika bra att kolla de andra tänderna oxå, gott när man har
felfria tänder det va ett par år sen man var hos tandläkare innan men nu har jag
iaf tatt tag i det å ska laga även alla små hål.. =D Så slipper man stora problem igen..

Nu ska jag läsa lite bloggar..

Puss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0