Godnatt bloggen.. <3

Ligger i sängen nu med min älskling som sover.. :) jag e trött men ändå inte? Sånt e så jävla jobbigt.. Funderar på å lägga mig i soffan å kolla på tv en stund.. :) tror nog det blir så.. ;) Har tonat håret svart idag.. Färgar inte håret längre, det sliter ju som fan.. Dock känner jag att jag trivs bättre i svart hår än med nånannan färg.. Funderar på vad man ska hitta på till Halloween.. Vad ska ni göra? Firar ni denna eller nästa helg? Jag tkr alla säger olika när Halloween egentligen ska firas. Är dock bjuden på två fester på lördag men vi får se vad vi hittar på. Joel ska troligtvis jobba.. :( nathi.. Puss.. <3 här får ni ett fint kort på mitt hjärta taget i somras.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0