Hatar att vänta

Vaktmästaren ska komma, men jag vet inte vilken tid eller ens dag?
Hatar att sitta å vänta, e svintrött men kan inte lägga mig å vila om han skulle
komma heller. Orka vara yrvaken å öppna dörren å få in vaktmästaren då.. ^^,

Nyss käkat en Ciabatta till frukost med sallad, rödlök, tomat å ost.. =)
Å till det en cola zero, nyttigt? Ne jag vet men jag va så jävla sugen på det.. ;P

Idag vet jag inte vad som händer.. Solen skiner iaf, men det e jävligt kallt ute.. :(

Vad händer idag då folks? =)

Laddade precis ner uppdateringarna till Blogg.se appen.
får la se om det slutar krångla så mkt nu aaas störande när den inte kan
publicera inläggen eller lägga upp korten man försöker med.. "/

Imorrn ska jag till tandläkaren igen.. Men e inte mkt kvar å göra nu,
imorrn ska jag laga ett hål.. De e typ det enda, jo jag ska till en
tandhygienist en gång oxå å skrapa bort lite skit på tänderna.
Inget jag ser själv men.. Vill man bara fin får man lida pin.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0