Mamma.. <3

Haft besök av mamma en stund ikväll, saknar dig varje dag..
 Önskar vi bodde närmare varandra å kunde
ses oftare än bara nån gång i månaden, ibland inte ens så ofta!! :(
du är min stora trygghet och har alltid varit..
Som tur är har jag min trygghet Joel och min älskade
dotter Nadja här hos mig varje dag.. Men sin mamma är ändå nått speciellt..
Du har alltid ställt upp till 100% på mig och Nadja..
Är otroligt tacksam.. Nu blir det sängen,
 kramas med min älskling som iofs redan sover..
Men kramas å känna tryggheten kan man endå.. <3 nathi alla.. :)
 min vackra dotter, mamma är så stolt över dig.. :) <3


Kommentarer
Postat av: Lina Henke

Hon är jättefin, lik sin mamma! Förresteb, vem är pappa till Nadja? :)



Puss o kram

2011-10-19 @ 19:33:09
URL: http://linnssa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0