Mys i soffan.. :)

Joel e på sjön å fiskar hummer, så jag å Nadja passar på att ha mamma/dotter mys.. :) gjorde nyss en god macka på gott bröd vi köpte på Kvibergs marknad i Göteborg idag.. :) köpte tacos förut det e ju så jävla gott, tröttnar aldrig på det.. :) men vet inte om vi ska äta det ikväll eller en annan dag.. :) käkade det ju senast igår.. ^^, funderar på å tända massa ljus å ta ett varmt bad lite senare, förhoppningsvis vill älskling oxå hoppa i med mig.. ;) nu blir det snart diska å ta hand om lite tvätt som vanligt.. Men det e väl så att vara en tråkig hemma fru.. ;) hörs senare mina vänner å ovänner.. ;) inte för att jag vet om nån som inte gillar mig läser bloggen men alltid retar man nån.. Eller hur? :P puss.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0