Myskväll med pojkarna.. ;)

Joel å hans kompis J har gjort fläskpannkaka, sen har vi suttit å tjötat å
kollat på tv.. =) Nadja har en kompis som sover över inatt!! :)

Ska snart lägga mig men jag e rätt hungrig, inte ätit sen i eftermiddags typ
men vet inte vad jag e sugen på? Får väl ta en macka och lite yogurt.. :)

Fick hem ett paket idag wiiihooo.. Prenumererat på Amelia så fick hem jättefina
saker. Kan tyvärr inte ta kort på det då min iphone inte e tillgänglig nu
(vrf står i ett inlägg under) så kan jag inte ta nårra kort å lägga upp nu.. "/

Premien var iaf doftljus, klocka, lyxig hand och kroppscreme samt
kroppspeeling från Oriflame. Ska testa detta nåndag.. ;)
Vet dock inte om klockan var nått för mig då den är lila men annars
får Nadja den.. =D Hon gillade den iaf.. ;)

Nu ska jag slappa lite framför teven.. Men innan dess ett tips till..
Jag kan inte leva utan mitt solpuder från Isadora. Nån mer som e beroende av den? =D



Hatar att vara blek å tkr inte det e speciellt snyggt, visst vissa passar i det
men med lite färg i ansiktet ser man fräschare ut.. ;)

Puss å kram, nathi på er.. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0