Saknar

Bloggandet.. ;) Muhaha, ni trodde väl inte serilöst att jag skulle sluta blogga.. ^^,
No way.. =D Fått damp de timmarna jag vart utan bloggen.. ;)

Å MASSOR HAR HÄNT!! ;P
Ne det har de inte men en jävla klantig sak har hänt..

JAG TAPPADE IPHONEN I TOALETTEN IGÅR!!??

E man klantig då eller? Buhuuu.. "/ Nu ligger den på tork å får göra nårra dgr..
Vrf har man mobilen med in på toaletten tänker ni? :P
Jag badade (hade mobilen på tvättmaskinen), kollade mobilen å la
den på toalettstolen när jag skulle smörja in mig efteråt.
Toasittsen sitter inte fast å jag satte foten där å den rasa å Iphonen åkte ner i toaletten.
Mysigt att ta upp den kan jag säga *not*.. "/
Hatar att jag inte kan spela Wordfeud nu heller, jag som sa att jag inte var beroende,
*host* bullshit.. ;) Vad ska jag göra om den inte startar? Jag har inte råd att köpa en ny
direkt. Får la testa ta den på hemförsäkringen, det borde gå? Bara att datan paja för ett
tag sen oxå pga klantigheter så ska ju ta den på hemförsäkringen oxå.. :P

Nu har jag min gamla mobil en nokia som jag hade för nårra år sen.. :P

Får damp på tre oxå, strular värre än vanligt, bara jag som har problem med det?
Fick hem ett nytt sim.kort igår till datan men det strula lite mkt endå.. "/
Så nu ska jag få hem en ny "dong" som jag kallar det.. ;) Ni vet usb grejen som sim.kortet
sitter i in i datan.. =D Ja jag vet jag e grym på att förklara.. ;)

Har precis diskat å dammsugit, ska snart torka av borden å hänga å vika tvätt oxå.. =)

Puss å kram.. ♥


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Nja ärligt talat nej

Kan du ge mig en ledtråd

2011-10-11 @ 14:43:03
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0