Söndagen e räddad..

Älskling jobbar, sååå tråkigt och jag saknar han så jävla mycket. Sjukt att man kan känna sig såhär kär efter snart två år.. Det känns så rätt.. <3 vet att älskling inte ville jobba idag heller, han ville vara hemma å mysa.. Stackarn.. :( men vi får ta igen det ikväll när han slutat. Men först ska vi frosta ur frysen å sen åka å stor handla.. Jag var bara på krogen 20 minuter igår, saknade älskling för mycket så han kom å hämtade mig.. <3 vi beställde mat å åkte hem å myste.. :) nu håller jag på å städar, var bara tvungen å ta en blogg paus.. Var och handlade lite på Ica förut oxå.. Fetaost pastasallad, passionsfrukt, sockerärtor, färskpressad apelsinjuice, skvallertidning å choklad till Bamse.. :) hoppas ni får en bra söndag.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0