Stolt..

Vill bara säga hur stolt jag är över min vackra älskade dotter och min fina underbara
sambo. Jag älskar er så otroligt mkt. Och mina vänner, TACK FÖR ATT NI FINNS, det
är få som jag kan kalla mina riktiga vänner men ni som är det hoppas jag vet det.

Jag är OTROLIGT DÅLIG på att höra av mig till folk och varit i 2 månader c:a men jag
har kommit in i nån jävla depp period. Tänk att ett jävla jobb ska vara så svårt att få
och slutsatsen av det är att inte ha nårra pengar.. "/ Därav deppigheten.
Jag orkar inte ta tag i att höra av mig till nån förutom min mamma typ.
Vi pratar flera ggr om dan och jag älskar att alltid ha dig där.
Uppskattar dig sååå mkt, jag önskar att jag nåndag kan ge tillbaka iaf hälften av allt
du gjort för mig. Sen mina älskade vänner ni vet att jag inte glömt er, ni vet oxå vrf
jag kan få sånna här perioder. Nått jag kommer dras med hela livet tror jag tyvärr.

Jag måste helt enkelt börja tro mer på mig själv å inte tro att alla andra e så jävla
mkt bättre å snyggare än vad jag e. Vrf ska det vara så jävla svårt?

T.o.m förr när jag hade det svårt så trodde jag mer på mina egna beslut och jag
tänkte inte: hur fan ser jag ut idag? Kan jag ens gå ut såhär?

Njae e troligtvis en jävla 30 års kris men jag blir så trött på´t..

Har iaf sökt ett par jobb idag, alltid nått. Bara att hålla tummarna..
Men när man fått så många nej när man sökt jobb det sista och sen sist bli nekad ett
jobb jag egentligen skulle ha fått (då var det t.o.m över 1000 sökande) pga att en tjej
bodde emellan Uddevalla och Göteborg och hade körkort och på så vis jobba på båda ställena..
Detta stör mig än idag då inget av detta var nått som stog i annonserna..

Nu ska jag fixa iordning mig lite, sen gå å posta ett brev till älskling.. <3

Jag för c:a 7 år sen..



En gammal arbetskamrat och jag c:a 6 år sen..



c:a 5 år sen..



C:a 4 år sen



Jag och Emma 2-3 år sen..



Min älskade dotter och jag 1½ år sen.. <3



Jag i år 30 bast!! ;)





Tänk vad man förändras!! ^^,

Lite kul att se såhär i efterhand.. =)

Ha en bra dag.. Puss.. <3







Kommentarer
Postat av: Isabelle 14 år och skådespelare & modell!

http://isabellealberti.blogg.se/2011/october/saljer-1.html#comment



kolla gärna in säljer massor med tighta jeans osv!

2011-10-26 @ 17:18:32
URL: http://isabellealberti.blogg.se/
Postat av: FOTO - Suss

Det händer inte så himla mycket faktiskt, ska nog mest chilla med Bonesavsnitt ;) Själv?

2011-10-26 @ 17:44:27
URL: http://emosuss.blogg.se/
Postat av: Liv

Du e ju en riktig milf ju :D

2011-10-27 @ 18:47:59
URL: http://livjakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0