Svar till Marie..

Bloggadressen du länkade till funkade tyvärr inte
så jag får svara här å hoppas att du ser det.. =)




Jag använder Maxfactor nr.5 denna passar min hud jättebra.
Men den är heltäckande, inte alla som gillar det.
Men jag tycker det e jättebra då den slätar ut huden å ger ett bra resultat.
Jag kör med denna ljusa färgen då jag har solpuder över.. =)



Hmm jag vet inte exakt vad Loreal foundation (som jag skrev om i detta inlägget
http://pixxxie.se/2011/october/torsdag-bengtsfors.html#comment) kostar men runt
150-160:- kanske? =) Finns iaf i de flesta butiker som säljer smink.

Dock köper jag nästan allt mitt smink på Åhlens, jag tkr de har bättre priser och
ofta rabatter på sitt smink.. Så kika där, alltid något som e nedsatt å ibland har man
tur att det e just det sminket man är ute efter.. ;)

Vad använder ni för smink märke? Gör ni som jag och använder olika märken?
Eller håller ni er till ett å sama märke? =)


Kommentarer
Postat av: Marie

Nä..vet att inte blogglänken funka, har ju lösen på min blogg, men skrev bara vimsigamarre så du skulle fatta vem jag var :P Men det kanske du gör ändå:D Just den foundation använder jag med, kanon bra...men har även börjat med en annan som heter Maybelline dream matte mousse, verkligen jätte härlig att ta på.

2011-10-14 @ 16:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0