Åååh jag vill bara skriva av mig massa skit..

Men kan inte det här i bloggen känner jag!!
Om jag inte gör ett lösenordskyddat inlägg då.
Men så har jag glömt lösenet jag har till den så då får jag byta lösen en tredje gång dit.. :P
Så zorry ni som har lösen blir det ett lösenordsskyddat så får ni helt
 enkelt fråga mig igen om ni vill läsa!! =) Kontakta mig då via FB mailen..
Vill att min älskling ska komma hem från jobbet nu, men direkt när han kmr
 hem så ska han iväg igen jue.. "/ Hatar att vara så mkt ensam nu..
Tänker så det knakar på allt.. Om man endå fick ett jobb så man
kom ut om dagarna och slapp sitta hemma å tänka på allt.
Hatar när man får depp perioder!! Funderar på å ta ett varmt bad å slappna av..
 Det brukar hjälpa en stund iaf.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0