Dagen som gått.. OP till veckan? :(

Började med att jag var hos tandläkaren 11.30. Det var det värsta jag vart med om
på länge.. :( I 1½ timma försökte dom få ut tanden men de lyckades inte speciellt bra..
En rot låg snett så de kunde inte få ut den.. Fick 4 sprutor varav 2 rätt i nerverna..
Gjorde sååå ont.. :( Så jag får operera bort den sista roten i förhoppningsvis början
av nästa vecka men det kunde dröja över en vecka att få tid men vi får hoppas..
Vill bara ha ut den sista biten nu så man slipper ha ont.. :(
Även om jag e skiträdd för att de måste öppna tandköttet och sen sy igen det när
dom fått ut det sista av tanden.. Kommer kosta 3500.- det e ju sjukt dyrt..
Dock slapp jag betala för det idag det skulle ha kostat 1600.- men eftersom att dom
inte fick ut tanden så slapp jag betala nått å det va ju bra.. :)

Nu sitter jag å Nadja å kollar på en film på trean, Speed racer..
Har bara fått i mig en macka i morse å en Naturdiet smootie idag så e hungrig som fan..
Har ju så ont i tanden drf jag inte fått i mig nått, hoppas det e bättre imorrn.. :)
Tog ett par ostbågar precis för att stilla hungern.. :P Men får la ta en macka innan jag
lägger mig eller nått.. Jag kan inte sova om jag e hungrig..

Nån mer som inte kan sova om ni e hungriga?

Nu ska jag mysa vidare med Nadja.. ♥

Hoppas ni får en bra Fredag kväll.. =D



Detta kortet e så fint på mig å Nadja..
Mamma älskar dig.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0