Dåligt med bloggande idag

Men har haft sån tandvärk så har mest sovit och slappat.
Men imorrn gäller det, kl 09 har jag tid hos käkkirurgen.
Ska bli skönt att bli av med de två rötterna som e kvar å slippa ha ont mer.
 Dessa tio dagarna har vart ett helvete.
Ja jag vet att jag inte gjort annat än att gnälla över min
tandvärk nu under dessa dagarna men jag kan
inte hjälpa det. Men snart e jag en gladare människa och en roligare bloggerska igen.. ;)

Har precis kollat på Breaking news, har ni sett det nångång? Det e rätt kul faktiskt!!

Sambon gick precis å la sig.. Jag har tagit en kvälls dusch för hinner inte så mkt till morran.
Snart ska jag ut med hunden och sen blir det nog slappa framför teven..

Får se om jag hinner blogga imorrn innan jag åker, annars bloggar jag från mobilen
när jag e på bussen dit och när operationen är klar.. =)

Hoppas ni får sova gott inatt..


Kommentarer
Postat av: Rebecca Rehn { F O T O }

Fin du är! :)

2011-09-14 @ 17:12:23
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0