Fått tid för operation..

Äntligen ringde de från käkkirurgen i Näl Trollhättan..
Jag har fått en tid nästa onsdag nu, BARA en vecka kvar att pinas av smärtan.. :(
Jag e riktigt nervös kan jag säga, jag som annars har en riktigt jobbig tandläkarskräck
oxå ska man ligga där på en brits med operationskläder typ å de ska skära upp mitt
tandkött för att få ut det som e kvar av tanden å sen sy igen.. :(

Nån som gjort en tandoperation? Isf hur tyckte ni det var? (Skräm mig inte nu)

Men det e ju ett måste, för jag kan inte forstätta ha såhär ont..
Det tar verkligen på mitt humör å tyvärr så går det ut över min sambo.. :(

Nu ska jag vila en stund, precis ätit å då e smärtan i tanden som värst..
Sen blir det en go promenad till med Bamse, solen har kommit fram nu igen efter nårra regnskurar..




Kommentarer
Postat av: Theres

jag drog mina två övre visdomständer på käkkirurgen på näl och kan inget annat göra än att berömma dem. underbara sköterskor och en tandläkare som var fenomenalt duktig. kollade kvittot och där stog hans namn. ler Zoran ristevski. Håller tummarna för att du får han med.

2011-09-08 @ 23:12:06
URL: http://www.minvag.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0