Fjanteri..

Fan vad jag hatar bloggbråk å folk som inte kan stå för vem dom e å kommenterar
anonymt.. Jag fattar inte själva grejen med det? Kan man inte stå för vem man e
å stör sig på personen vars blogg man besöker så vrf inte bara sluta besöka bloggen
helt då? Det måste ju handla om avundsjuka på nått sätt, eller vad säger ni? =)

Nu handlar inte detta om min blogg.. Men det e ju oftast så det brukar vara ang
bloggbråken som uppkommer ofta? :P

Om ni stör er på en bloggerska, besöker ni den då även fast ni inte ser det som
nått mer än ren skit? Å har ni eller skulle ni kunna kommentera anonymt ist?
Eller e ni hellre som jag? Ska jag kommentera nått jag stör mig på så lägger jag
självklart ut min bloggadress så folk vet att det e jag som kommenterat?
Vrf ska man inte göra det lixom? Förr kommenterade jag sådr fjantigt hos folk
jag hatade eller störde mig allmänt på? Men det senaste har jag fått en annan bild
på saker och ting.. Är det att jag växt upp och är trött på folk som är kvar i fjortis stadiet? ;)
 
Var bara tvungen att blogga av mig lite, e ju det man har bloggen till eller hur?

Take it or leave it e ett bra citat till detta tkr jag.. ;)


Kommentarer
Postat av: Mia Videfur

You go girl ;-) Puss och kram

2011-09-19 @ 20:24:02
URL: http://miavide.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det är jämt folk som smyger runt och sen kommenterar dom spydiga saker! Då ställer jag mej frågan, känner dom tex mig så att dom har rätt att skriva spydigt? Man kan inte döma en person man inte känner, d e väldigt fel tycker jag! Kram

2011-09-21 @ 07:35:42
URL: http://lizzoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0