Fredagens fest och dagens händelser..

Igår åkte jag hem till Connie och sen kom Ida.. Vi satt å tjöta, tog nårra öl.. =)
Sen drog vi till först till Butlers sen Mortens å sen Harrys..
Var inte mkt folk ute alls igår så va sådär kul.. :(
Drog på efterfest med Erika på Bleket men Joel hämtade mig efter en liten stund,
jag ville hem.. :) Var alldelles för unga folk på festen för att jag skulle ha kul..

Idag har jag varit med älskling på jobbet i c:a 4 timmar sen åkte vi å storhandlade..
Ekade nästan i kylen.. ^^, Vi brukar nästan alltid ha proppfullt i kylen och bådå får
panik om det inte e uppfyllt typ.. ;) Sen blev det till å plocka kantareller.. :)

Nu på kvällen har vi myst å kollat på film med Nadja å hennes kompis som sover
här för andra natten nu.. Men de har ju kul så det e inga problem.. :)

Här kommer lite bilder från helgen.. :)







Jag, Connie å Ida.. Vet inte hur många kort vi tog å inga blev bra..
Men detta va det bästa på mig iaf.. ;)



Erika (länk) å nån.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0