Godnatt..

Nu ska jag läsa på hur man gör för att blogga från mobilen via sms och mms.. =D
Då kan man ju uppdatera oftare och få korten direkt till bloggen ist för å lägga in
dom på datan först.. Får la se om jag gör ett inlägg redan ikväll när jag lagt mig
i sängen och inte kan sova.. Bryta trenden att spela Wordfeud innan sängdax.. ;)

Nån mer som e beroende av Wordfeud? ;)

Hahaha gjorde IQ test på mobilen förut..
Här ser ni svaret, jävla test fattade fan ingenting av det hahaha.. ^^,

Nån som gjort testet? Annars gör det.. Man ska välja en siffra eller en bild som
passar ihop med andra siffror och bilder, vad har det med IQ test att göra? ;)



Nu ska jag nana, eller blogga eller spela Wordfeud.. ;)

Nathi.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0