Helgen som gått..

Inte orkat blogga så mkt i helgen.. Men det blir ju så ibland!!
Igår myste jag med sambon, David var även här och käkade tacos och
kollade på film. Blev tidigt i säng.. Ingen av oss orkade göra nått speciellt igår.. =)

Idag har vi varit hos svärföräldrarna ett par timmar..
Plockade äpplen och kantareller.. Fikade gjorde vi oxå.. =D

Nadja kom hem för en timma sen, hon har precis ätit kvällsmat och nu ligger hon i badet.. :)

Jag har precis hoppat i min one piece så nu sitter jag här i soffan å myser..
Älskling sitter å spelar snes, nööörd jag vet.. ^^,

Snart blir det True Talant, brukar ni se på det? :)





Kommentarer
Postat av: Josefin

Okej (-: är i skrivande stund på väg till Uddevalla, hehe. Jo bra lite förkyld bara.. Sj då?

2011-09-19 @ 07:29:43
URL: http://Babyjane.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0