I just had sex

Ne det hade jag såklart inte.. :P
Sitter och lyssnar på Spotta å fy (läs: spotify)
Sååå skönt att ha spotify premium.. ;) Utan att betala nått!! :P
Ibland e det bra att ha vänner som endast lyssnar på kvällarna å jag på dagarna
å som e snäll å låter mig lyssna då.. :)

Idag skiner solen.. Nadja ska hem till mormor under helgen å jag å Joel vet inte än
vad vi ska hitta på men kanske åker hem till svärföräldrarna och sover inatt och
dra till Kvibergs marknad tidigt imorrn. Så får vi se om det blir fest hemma hos oss
imorrn kväll.. Dock vill jag inte ha dunderfest utan bara ett par men man vet ju
aldrig hur det slutar!! Brukar ju gå rätt styggt till på våra fester.. haha.. ^^,
Dock har bara en fest ballat ur då en person blev på tok för full å förstörde saker
så vi fick slänga ut honom.. Men nu har vi slutat umgås med det folket endå så..

Nu ska jag klä på mig å gå ut med Bamse, sen blir det städa lite hemma.. :)

Händer i helgen då? =)



Jag kanske skulle ha löshåret i nåndag? ;) Var längesen nu.. =D
Skönt man sparar ut håret nu iaf även om man får totaldamp på
det ibland då det är axellångt och spelar ingen roll hur mkt man
plattar det för det lägger sig utåt endå i topparna.. :(


Kommentarer
Postat av: He-Man

Sa ju att du var fin... ;)

2011-09-21 @ 16:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0