Imorgon

Ska jag till min personliga coatch å se om vi kan hitta på nått jag kan göra.
Får damp å blir ju fan folkskygg av att gå hemma..
Har inte jobbat sen i Februari, e ju hur längsen som helst..
Å ekonomin suger.. Ska se om vi kan hitta en praktik som man kanske har chans
att få jobb på sen. Det var ju så jag fick både jobbet på Duka och Br.. =D
Hoppas kan man ju alltid och det e ju skönt att få komma ut och vara social och
känna att man gör nått nyttigt om dagarna. Inte för att jag bara sitter på röven hemma
om dagarna. För det e ju inte lite saker som ska göras hemma heller men det e ju inte
samma sak. Sen att man inte får nårra pengar för praktik och att jobba 8 timmar om dan
suger som fan. E ju pengar jag behöver. Men man får ta diskutionen med ställena man
söker praktik på om det finns chans till framtida jobb eller iaf tim.anställning inom den
närmsta tiden efter praktiken. Man får ju iaf visa vad man går för, vilket jag inte har lätt
för att göra på arbetsintervjuer. Jag har jättesvårt att säga bra saker om mig själv,
då praktiserar jag hellre och visar vad jag går för och slipper arbetsintervjun.. =D

Nu ska jag snart gå å lägga mig.. Älskling gick nyss å la sig, han ska upp kl 4 inatt..
Stackarn blir en lång dag för honom imorrn, hoppas han slipper jobba över så länge iaf..

Sitter och kollar på Fest i Båsta. Har ni sett det? Det e la sådär men alltid nått att
fördriva tiden med på kvällen!! Stör mig på hon den blonda "Linda Rosing kopian"
hon ser ju inte riktigt klok ut.. :P Ser ut som en häst, ne nu e jag elak.. :P

Imorrn e det redan en vecka sen operationen av tanden, sååå skönt att slippa smärtan.
Man blir som en helt annan människa. Tandont är verkligen inget att leka med.. :(
Nu har jag bara ett par småhål som ska lagas, sen e det klart.. =D
Skönt att äntligen ha tagit tag i det hela, inte lätt när man haft tandläkarskräck
och inte haft ekonomin till det på flera år.. Men många som har det som mig,
om det endå vore billigare..

Hur ofta e ni hos tandläkaren? :)

Hoppas ni får sova gott inatt, nathi.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0