Jag borde fan ha blivit elektriker.. ;)

Vad ska man med killar till när man kan fixa det själv? ;) fick damp på två dvd:er vi har.. Skulle koppla in tv å dvd i Nadjas rum men det stod root på båda dvd:erna.. Men jag fixade den ena iaf.. ;) så nu kan hon se på film på sitt rum, bra när hon har kompisar här.. :) idag har jag inte gjort så mkt heller, fortf förkyld å blir varm såfort jag gör nått, men endå kan jag inte sitta stilla.. Saknar älskling, han fick stå ut med mitt morronhumör som heter duga i morse.. ^^, men det hade nog med drömmen jag hade att göra.. Hatar vissa drömmar som man tror e sanna när man vaknar.. Solen skiner, underbart!! :) se vad söt min björn e.. ;) här ligger han nästan alltid, vid ytterdörren.. Min "lilla" vakthund.. ;) morrar om nätterna såfort nån går förbi, å tidningsbudet får sig en utskällning varje morron.. ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0