Måndag.. Arbetsintervju..

Helgens bravader lägger vi bakom oss och går nu in i en ny vecka!! =)

Idag ska jag på arbetsintervju på Torp köpcentrum.. 20.15 ska jag vara där
idag, sent men det e ju pga att de ville ha intervjun efter att de stängt butikerna.
Får la se hur det går.. E egentligen inget jobb jag är intresserad av så sett men som
sagt jobb som jobb nuförtiden och det ksk skulle bli så att jag kmr trivas där jättebra
om jag väl skulle få jobbet? Man vet ju aldrig det e ju bara att hoppas.. =D
Ett jobb behöver jag verkligen nu iaf.. :)
Både för att bli mer social och för att få bättre ekonomi.
Ekonomin suger verkligen nu, pengarna e ju slut ens
innan man får in dom på kontot känns d som.. :(

Har fortf träningsvärk i höfterna och armarna sen jag dansade ett par timmar på krogen i helgen
med Jimmy och Liv .. ;) (Kika gärna in hennes blogg)
 Tur jag hade Jimmy med mig i helgen oxå.. Är en kille som vart efter mig
i snart 2 år nu som aldrig ger sig på krogen utan han ska klänga å ger sig fan aldrig..
Så tack Jimmy för all hjälp.. Och tack för inflyttningsfesten det va skitkul.. =D

Nu ska jag ta å städa lite.. Har inte lika ont i tanden idag som tur e..
Har dock precis tagit en Ipren så man slipper den smärtan som e..

Ösregnar ute idag, jag tycker det e skitmysigt med regn men det e tråkigt när man ska
ut med hunden och blir dyngsyr i kläderna så det bara e att slänga av dom direkt man 
kmr hem.. =P Man skulle haft regnkläder men det känns lite töntigt att ha det som 30 åring? ;)

Eller vad säger ni? 

Ne jag skoja såklart e det inte töntigt å det e ju skitbra att ha så man slipper bli så jävla blöt.. :P
Men det e inget jag har och det e inget jag haft sen jag var liten.. ;)

Nu ska jag ta tag i tvätten, måste tvätta Joels arbetskläder först iaf, så han har rena till
jobbet imorrn.. Blir ju ett par arbetskläder per dag han använder så mkt tvätta.. :P
Tur han har tre stycken så man slipper tvätta dom varje dag iaf.. ;)

FILMTIPS

Velat se denna filmen hur länge som helst men den har vart uthyrd varje gång vi tänkt
hyra film det sista men igår fanns den inne.. =D

Hur många lingon finns det i världen

Det var en underbart vacker och rolig film..
Jag älskade den och har inte skrattat så mkt på länge..
De är så roliga och framförallt duktiga skådespelare och de är verkligen
värd all uppmärksamhet som de fått via denna filmen..
Det finns många som hånar utvecklingstörda.. De är lika mkt värda som du och jag..
Tycker verkligen att denna filmen visar hur duktiga de är och att folks fördomar
inte stämmer.. Jag fick tårar i ögonen och det e inte ofta jag får det av filmer..



Kommentarer
Postat av: sandra forsberg

duktig du är gumman. de roligt i helgen å träffas du är så javla go=)

2011-09-05 @ 19:30:17
URL: http://litenfoppa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0