Morrn..

Idag har jag hunnit med en hel del.. =D Å mer ska hinnas med.. ;)
Ska ner i förrådet å se om jag kah röja undan där lite idag..
Gav enna upp igår när jag insåg att sakerna jag skulle ha var i lådorna längst in..
Å det e ju ett par flyttlådor med saker där.. :(
Mycket barnsaker och barnkläder som jag ska sälja som ska letas upp..

Behöver verkligen pengar denna månaden plus att det e skönt att bli av med lite saker..
Allt har verkligen kommit på en gång nu. Bamses operation, å snart efterkoll som går på
nårra tusen.. Nu i dagarna ska jag ta bort stygnen sen han opererades å det kmr oxå kostar
endel. Plus massa extra utgifter å saker som vi behövt köpa hem.. :(

Solen skiner iaf det e skönt det.. =D Men det e inte jättevarmt å det uppskattas.
Älskar när det e friskt å lite kyligt fastän solen e framme!!
Ni som läst min blogg länge vet att jag inte e nått för stekande sommarsol
då sitter jag hellre i skuggan å läser en tidning.. ;)

Lika trött idag oxå.. :( Å jag e fortf inte helt frisk heller.. :(
Imorrn e det fredag och jag ska till tandläkaren, kan verkligen inte boka om tiden igen..

Händer denna torsdag då? =)

På måndag ska jag på arbetsintervju igen.. Ute på torp.. =)
För er som inte vet vad torp är så e det köpcentrumet som ligger lite utanför stan här.. :)

Nu ska jag greja lite.. =D Dricka lite coca-cola zero först ksk å se om man kan vakna till =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0