No more pixxxie.blogg.se

Nu äger jag domänen PIXXXIE.SE så nu slipper ni skriva blogg.se längre.. ;)

Har precis följt Nadja till sin kompis, de ska till idrotts stället i Uddevalla idag
 och ha idrottsdag.. Fika är nerpackat och jag hoppas att regnet håller sig borta.. :)

Håller på å tvätta nu, sen vet jag inte riktigt vad som händer..
Blir nog endel vila idag oxå.. Har inte jätteont i tanden men e mest ömt där de
snittade och sydde i tandköttet.. Men jag e så härdad av smärtan jag hade i
10 dgr så detta e ju ingenting för mig.. =D Men ska bli skönt när all smärta e borta.. :)

Imorrn e det Fredag, vad händer då gott folk?

Nadja åker till mormor då, e kalas för kusinen som fyllt 11 så de har hyrt skolans
matsal och ska ha lite disco mm där, kommer bli kanonkul för dom.. :)

Jag vet inte vad vi ska hitta på, men vi har pratat på att åka till Kvibergs marknad i GBG.
Sen kanske det blir fest hos oss en dag men har inte bestämt nått än.
Kan inte dra hit massa folk när Bamse fortf går runt med tratt och måste ta det lungt
efter operationen.. Så blir väl bara de närmaste isf men som sagt vi får se vad vi känner
för i helgen. Kanske blir så att vi bara tar det lungt oxå.. =D

Joels moster ska ha loppis hemma hos sig på Lördag och jag hade oxå behövt
sälja endel. Hon ville att jag skulle komma dit men vi får se om Joel har lust att köra
dit mig med en massa saker om vi inte ska hitta på nått annat.. :)

Hoppas ni får en underbar Torsdag, nu kikar solen fram här.. Underbart.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0