Rätt så lugn kväll igår.. =)

Gick hem till en tjej som jag bara pratat med ett par ggr å aldrig träffat..
Men det var en jättetrevlig tjej och det e alltid kul att lära känna nytt folk.. =D

Jag drack inte så mkt å gick hem från krogen redan vid 00.30..
Var nästan inget folk ute, vet inte vad som hänt i Uddevalla?
Andra helgen nu som det inte e nån ute? :(

Idag blir det till Kvibergs marknad med svärföräldrarna.. Aldrig vart där innan.. =)
Nu blir det till å göra sig iordning å sen ut med hunden..



Jag och Jeanette.. =)

Hinner tyvärr inte svara på kommentarer nu, så gör det när jag kommer hem sen.. :)
Solen skiner idag, lika skönt väder hos er? =D

Ha en underbar Lördag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0