Slappar dag

Har inte gjort ett skit idag mer än att ha tvättat Joels arbetskläder..
Inte tänkt göra så mkt mer vettigt idag heller.. :P
E så tråkigt väder ute, jag hade tänkt gå ner till stan men får se hur det ser ut
om två timmar c:a hade tänkt gå ner å möta Nadja på stan å sen gå en sväng
på Willys. Eller så får det bli en kortare promenad och handla på Ica ist.. =)

Jag älskar att hösten e här, även om det innebär många regn och blaskdagar..
Det e så himla mysigt på kvällen å höra reget smattra utanför, sätta på en film
och krypa ner i soffan under ett täcke å mysa.. :)

Dock är det inte lika kul som jag sa ang promenader mm, man blir ju mer taggad
på våren/sommaren då det är finare väder och mer uppehåll från regn.
Jag borde införskaffa mig regnkläder.. Har inte haft det sen jag va liten.. :P
Tkr inte det ser så snyggt ut när vuxna struttar runt i det men kan ju hålla med om
att det e bra att ha å det e ju bra så man slipper bli blöt när man e ute med hunden
i regnet oxå. För när man har hund så får ju inte vädret stoppa en nångång.. =D
Vet de som bara går utanför huset med sina hundar när det regnar.
Men wtf? Vrf skaffa hundar då? De måste ju fortf få samma motion som de får när
det e fint väder? Nä har man djur kan man inte vara egoistisk pga vädret!! =D

Nu ska jag hänga upp tvätten, sen vet jag inte vad jag ska hitta på.. :)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Samma här. Väntar på att tvätten ska bli klar.

Annars händer inte ett skit här.



Kram =)

2011-09-20 @ 14:19:27
URL: http://veroisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0