Suck.. Blir så trött på att vara den som f...

img_0497 (MMS)

Suck.. Blir så trött på att vara den som folk skyller på eller låter vara den som får skiten.. Varit så i alla år, men vad gör jag åt det? Jag går ner mig totalt och blir hur jävla deppig som helst.. :( jag är fan 30 år nu.. Ska man inte skratta åt sån skit då å bara låta det gå förbi en? Jag vet inte men jag önskar att det var så iaf!! Skrev ett långt blogg inlägg imorse men hann inte publicera det innan Joel satte sig vid datan å tog bort sidan då han trodde jag var klar.. Så jag orkade inte skriva om allt.. :P men nu såg jag att inlägget var sparat, dock e det ju ingen ide jag publicerar det nu? Åååh denna dagen e bara åt helvete.. Förlåt men jag var bara tvungen att klaga lite medans jag ligger här i sängen och tycker synd om mig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0