Tjohooo.. =D Glömt å säga en sak..

Kom precis hem från Ica, handlade lite saker till Nadja som hon ska ha med sig imorrn
då hon ska till biblioteket med klassen.. =) Så lite fika skulle dom ha med sig..
Det blev en minibaguette och en vaniljdonuts och en mer apelsin.. =)

Joel kmr jobba över till 21-22 så har han inte hört av sig till 21.30 så skulle jag gå till
pizzerian å köpa en pizza till han stackarn då han knappt hunnit äta på jobbet idag.. :(
Han har jobba 10 timmar nu och har ett par timmar kvar.. :(
Kanske köper nått till mig oxå, en sallad eller nått. ;)

Hoppas inte det spöregnar när jag ska gå upp å köpa det bara.. :P
Kan inte ta hemkörning nu då jag ska köpa för rikskuponger så det suger lite..

Glömt att berätta hur det gick på arbetsintervjun i måndags oxå..
Det gick bra och jag hade gjort ett bra intryck och svarat bra på alla frågor sa han..
Men jag skulle få svar senast idag men inte hört nått än.. :(
Kollar mailen hela tiden då jag skulle få svar där.. Vi får la se under kvällen jag kmr
underätta er när jag vet iaf.. Sökt ett jobb till idag å där hade jag ju helst velat jobba.. ;)
Det hade verkligen vart nått för mig men vi får se vad som händer jag e glad bara jag får
ett jobb just nu sen tkr jag det e enormt viktigt att man trivs på jobbet oxå så alla som
säger att jobb som jobb ta vad du får kan knipa igen lite för jag tkr inte att man gör rätt
jobb om man inte trivs på jobbet. Som om jag skulle jobba inom vården så skulle jag
absolut inte göra rätt jobb för jag vill inte under vilka som helst omständigheter jobba
inom vården. Eller ja inte med äldre iaf för jag trivs inte för 5 öre och jag spyr nästan
av att jobba med det.. Så jag överlåter de jobben till de som vill jobba med det.. ;)
Sen att jag har utbildning till undersköterska kan ju vara bra när jag blir äldre och kanske
kan tänka mig att jobba med det igen, man vet ju inte hur man tänker då.. :P

Sitter och kollar på halv 8 hos mig med Nadja.. =D
Snart blir det kvällsmat för hennes del.
Jag väntar nog tills jag ska gå å köpa pizza till
Joel om jag bestämmer mig för att köpa en sallad.. :)

Nu ska jag kolla mailen igen, håll tummarna.. ^^,


Kommentarer
Postat av: Janina Aurora

Haha oj oj, vad mycket "jobb" ord det blev i detta inlägg! ;) Läs texten en gång.. Jag fick mig ett litet skratt. :$ Hihi.



Hoppas du får svar från något av jobben iallafall! :)

Kram och god natt!

2011-09-07 @ 22:39:16
URL: http://auroraamilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0