Trött..

Trött å ont i tanden.. Men nu e det bara två dagar tills de två rötterna försvinner.
Ska bli så skönt att slippa ha ont.. Sen e det bara småhål som jag behöver laga sen
e allt bra.. =D De var förvånade att jag inte hade mer hål i tänderna än jag har
eftersom jag inte varit där på så många år.. Hur många säger jag inte för då skäms jag..
Men har man tandläkarskräck så blir det så plus att det e så satans dyrt..
Kan ni fatta att bara två rötter jag ska operera ut på onsdag kmr gå på 3400.-?

Vore det billigare så skulle ju fler gå till tandläkaren å då skulle de tjäna på det endå..
Nu har ju inte de flesta råd att gå dit å det går alldelles för många år emellan så folk
istället får gå med tandont.. Ne billigare borde det va, håller ni inte med? =)

Nu ska jag ta hand om lite tvätt å disk.. Sen ska jag vila lite.. Aldrig vilat såhär mkt
som nu.. Men de e ju så när man har ont.. :( Ipren å Alvedon hjälper ju knappt.. :(

Vad ska ni hitta på idag då? =D

Här ser det ut att bli regn idag oxå, duggade lite när jag var ute med hunden nyss..
Bara det inte blir åska så e jag glad.. =)

Idag ska mitt domän namn komma igång oxå..

PIXXXIE.SE




Kommentarer
Postat av: Emma

Därför skaffar man tandförsäkring.. Jag betalar 40kr i månaden och behöver aldrig betala någonting hos tandläkaren :) nu kanske de inte är någon ide att skaffa den, men de är ju värt de om man får problem med tänderna någon annan gång ;)

2011-09-12 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0