Underbara du.. <3

Vill bara säga hur mkt jag uppskattar dig Sandra!!
Du är helt underbar på alla sätt å vis..AJ LÖÖÖVE YOU vännen..
Allt du sa i Lördags värmde i mitt hjärta och du vet hur du ska
säga och bete dig för att göra någon glad.. Och du lyckas.. Sen att du är vackrast på denna
jord gör ju så att det blir ännu ett plus i kanten.. =D Du e gooos.. <3<3<3



Du å jag snuttan.. <3



Vet att det kmr gå så jävla bra för dig i skolan.. TAGGA TAGGA!! ;)

Gott folk, ni vet väl att ett litet ord kan göra en persons dag?

Var rädda om era vänner och nära å kära..
För det är dom som finns där för er i vått och torrt!!
Vet ni inte vilka som är era riktiga vänner så ta reda på det eller så kmr ni märka det en vacker dag..
Radera alla energitjuvar och ta väl hand om de som ligger er närmast hjärtat.. <3

Riktiga vänner behöver inte prata 10 ggr om dan eller ses jämt för att det ska vara
en riktig vänskap.. En riktig vänskap finns alltid där även om det skulle gå veckor emellan
att ni pratar. De som kräver att ni ska ringa varje dag annars blir dom sura SKIPPA DOM
det e inga riktiga vänner, det e som jag skrev ENERGITJUVAR för man känner inte för att vara
social varje dag. Särskilt inte jag, ibland vill jag bara låsa inne mig och inte prata med nån på flera
dgr.. Å vettni.. Denna goa tösen finns där för mig även om vi inte pratat eller setts på länge..

Kika gärna in hennes blogg..
litenfoppa.blogg.se

Det är riktig vänskap.. =D
 Vet ni vem som är era riktiga vänner? Kan ni lita på alla ni umgås med?
Tyvärr så vet man oftast inte det förrens vänskapen prövas i svåra situationer..


Kommentarer
Postat av: Nilla i Wiwa

ÅH, så söta ni e. Och vilka goa små vovvar. Tycker det du skrev om att vara rädd om sina vänner också aldrig nog kan sägas förmycket. Också gör vi det så sällan.



Kram från nilla i wiwa

2011-09-06 @ 12:07:43
URL: http://ekdungen.blogspot.com
Postat av: Janina Aurora

Efter att jag gjorde slut med en kille och blev tillsammans med Niclas som är nu, så har jag märkt väldigt mycket vilka som är äkta vänner och inte. Det tog ett tag... :p

Tror man kommer märka nya "energitjuvar" hela livet.



Ha en bra dag Marielle!

Kram

2011-09-06 @ 12:45:34
URL: http://auroraamilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0