Ursäkta

Orkade inte blogga igår, e så satans förkyld så det blev bara mys med film
å tacos igår kväll med älskling.. =) Sen la vi oss tidigt, såg en halv film.. :P

Nu sitter jag här å har ätit av gårdagens middag (pastan) och har till en måltid
kvar.. :P Haha ja stor i maten e jag inte, blir mätt på ingenting.. ;)

Ser ut som om det ska börja regna när som helst, passade på att gå ut med hunden
och gå till Ica nu ifall det börjar ösa ner om en stund..

Sitter å kollar på 4 stjärnors middag, dock såg jag det igår men finns inget annat å kolla på.. :P

Ska ta å diska snart oxå, hatar våran diskmaskin. Köpte den av hon som bodde här innan oss
å den diskar inte ens rent.. "/ Körde den 3 ggr i förrgår å det va fortf inte rent å tabletten
ramlar ur så nu diskar jag för hand. Vi har t.o.m gjort rent filtret å sånt i den så kan inte vara
det som e problemet. Aja vi får la köpa en ny när vi får råd till det.
Man blir så lat när man har diskmaskin, det e så lätt å bara skölja av å ställa in där..
Samma med tvättmaskin i lägenheten som vi hade i förra lägenheten och i denna vi har nu.
Men skulle man flytta till en som det inte finns i så skulle det bli lite jobbigt.. ;)
Tvättar ju i princip varje dag oxå.. 1-2 tvättar om dan, slå det ni.. ^^,

Nu ska jag kika igenom lite bloggar.. ;)


Kommentarer
Postat av: Lina Henke

Regnat här hemma :( Här blev det paj som lunch.. ;)

2011-09-28 @ 14:32:05
URL: http://linnssa.blogg.se/
Postat av: Sandra - Mamma till Leon

Hej, det är bättre med oss alla här hemma :) Hur mår ni? Kram

2011-09-28 @ 14:47:30
URL: http://sppersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0