Vakna the voice VS Mix megapol..

För en gångs skull föredrar jag Stockholmare före Göteborgare..
Det är inte ofta jag gör det då jag egentligen.. Men har det inte alltid varit så?

Göteborgare mot Stockholmare och tvärtemot? :P

Haha nej jag hatar inte ALLA Stockholmare men ah hur fan ska man lägga fram detta
så man inte får massa Stockholmare på sig..? ;) Jag föredrar Göteborgare så säger vi.. ^^,

Men nu var det inte de som detta inlägget skulle handla om utan

Vakna med the voice VS Mix Megapol morrongäng..

Jag älskar att se på Vakna med the voice på morronen och jag blev helt upprörd
när man i Göteborgsområdet nu skulle tvingas att se på Mix megapol då de mer eller
mindre slått ihop sig så vi i Göteborg BARA kan se Mix Megapol och ni i Stockholmsområdet
bara kan se Vakna med the voice? WHAT? Vafan e det för skit?

Kan man inte få välja vilket man vill se på? De lär ju förlora massa tittare..

Jag blev så glad häromdan när jag såg att kanal 5 har en app där man kan klicka sig
in på Vakna med the voice och se på programmet via Iphonen..
WIHOOO!! ;) Nu älskar jag att ha Iphone.. Dock e det ju inte så kul att sitta å kolla på
mobilen men jag får ju se det iaf.. ;) Hoppas någon vaknar snart så man kan se det på
tv igen.. :P För detta e helt värdelöst.. :P Iaf när man e van med att se det på tv varje dag.. ;)

Vilket föredrar du? Vakna med the voice eller Mix megapol morrongäng?



VS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0