Funderar lite

Vad är det som gör att vi tappar det självständiga vi en gång hade?
Vrf kan jag aldrig ta egna beslut utan måste ha godkännande av andra?
Vrf kan jag inte lita på min egna instinkt eller ta lite skit om nån inte gillar
det beslut jag tagit? Jag fattar inte och jag kommer inte fram till nått vettigt heller..

Nån som känner igen sig?

Har det med självförtroendet att göra tro? Jag har fått så jävla dåligt
självförtroende det senaste året sen jag gått upp i vikt å allt..
Men ååååh ja jag vet inte.. Kan jag göra si? Kan jag göra så?
Vågar jag söka det jobbet eller kommer de bara forsla bort mig pga att
jag e den jag e? För många NEJ och för lite JA har oxå gjort att jag e så
osäker på jobbfronten.. Känner att jag sökt som en jävla idiot i snart ett
år nu men fan inte fått nått.. E det mig det e fel på eller? Förr var jag inte
utan jobb mer än nån vecka innan jag fick nått nytt..

Detta handlar inte bara om jobb heller, långt ifrån utan det handlar om de
mesta just nu och mestadel om egna beslut.. Vrf måste jag vara så beroende
av alla andra och måste rådfråga om kan jag verkligen göra så eller kan jag
verkligen köpa det där eller ska jag verkligen gå den där utbildningen mm..

Suck, jag blir så trött på mig själv och att jag inte vågar ta tag i saker
själv längre utan någonannans godkännande.. :(

Nu ska jag kolla lite på tv och se om jag kan få nått i magen, bara ätit
en macka till frukost och pyttelite potatisgratäng till middag..


Kommentarer
Postat av: Janina

känner igen detdär med att ha svårt att ta egna beslut.. du är inte ensam!

2012-01-03 @ 02:21:07
URL: http://Http://auroraamilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0