Godkväll gosisar!!! ;)

Sitter här i soffan, Joel gick precis å la sig.. Han har gosat med Dobby
hur mkt om helst ikväll å Dobby har njutit i hans knä framför teven
kurrandes.. =) DOCK har hon stenkoll på om Bamse kommer, då fräser
hon till.. ;P Jag blev lite riven på bröstet förut men det e ju sånt som händer.
Klart hon undrar vad det e för stor lurv som e så intresserad av henne, haha.. =)

Idag har det kommit lite snö här i Uddevalla, men det var regnblandat så det
försvann ju likafort tyvärr.. Jag som hade hoppats på att Nadja och Bamse skulle
få leka i snön litegranna denna vintern iaf, men icke!! :(
Bara att hoppas att det börjar snöa igen och att det lägger sig för slask e inget kul alls..

Funderar på att lägga mig i ett varmt bad och bara njuta..
Det var ett tag sen jag gjorde det, läste en tidning och bara brydde mig om mig själv..
Skulle ju bada häromdan å göra lite spa grejer, men då hoppade ju Joel ner hos mig
och vi myste och pussades i vattnet.. Skrubbade mig på ryggen gjorde han oxå.. <3

Får panik på grannens jävla bil som han haft på service så den börjar tjuta hela
jävla tiden å har hållt på så från å till i en vecka nu..
Den börjat tjuta var femte minut ungefär så han får gå ut och stänga av det..
ORKA!!! Jag får ju psykbryt på bilfan snart..

Jag har sagt det förr å jag säger det igen.. Spännande att varje dag ha läsare från
Stenungsund och Bengtsfors.. Utan att nån säger ett pip.. =D
Stenungsund vet jag ju vem som läser ifrån men jag fattar inte vrf du fortsätter
att läsa min blogg när du tog bort mig på FB och stör dig på mig..
Kommentera gärna och säg vrf E***!! =D Å vem e du som läser min blogg från
Bengtsfors? Och hur hittade du min blogg? Hoppas du lämnar en kommentar oxå..
Så mkt e det väl inte begärt? Och visst har ni stake nog att göra det?
Om ni tycker om att följa mitt liv i bloggen såpass mkt som ni gör? =D

Ne mina vänner å ovänner, nu släpper jag bloggen för ikväll..

Ne hoppas ni får sova så gott sen.. Puss.. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0