Gomorron folks

Har haft ett kort besök av Daniella nu på morgonen men jag var så nyvaken och trött
så jag var nog inte så mkt till sällskap.. Men hon fick se lilla Dobby iaf.. :)

Nu kommer snart Nadja hem och ska få träffa lilltjejen.. =)
Hon sov hos en kompis inatt då hon inte e så förkyld längre.
Hon kommer bli så glad då hennes gamla katt fick flytta ut till Joels föräldrar
för lite över ett år sen då hon kissade inne. Men sen försvann Sascha och vi vet inte
vart hon tog vägen. Hon är som jag hon behöver oxå ha djur nära sig.. :)

Imorrn kommer troligtvis min kusin här och sover ett par dgr igen.
Det ska bli kul för både Nadja och mig och Julia såklart som så gärna ville komma
å hälsa på innan skolan började igen efter jullovet.
Och hon e så välkommen så.. Alltid lika kul när du kommer hit Julia.. :)

Nu ska jag ta tag i städning, tvätten och diska.. :)
Idag MÅSTE jag få bort julsakerna oxå, dock ska vi ha kvar julgranen till helgen.. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0