Hej mina vänner, idag skiner solen.. =)

Hur underbart som helst.. :) Har precis ätit sen frukost och ska snart fixa
iordning mig lite. Vet inte vad som händer idag men jag ska iaf iväg en sväng
med Daniella snart. Ner och snacka på Sportlife ang att hon kanske ska börja
träna där men ska utnyttja gratis biljetten för en vän som jag har först.. :)

Har diskuterat lite med nårra vänner idag ang vad som händer ikväll men
verkar som om många ska till Mortens dock har jag inte råd med det.
Ska se vad min älskling känner för att göra sen oxå, jag vet inte om han
ska jobba imorrn eller ej, vet dock att han ska hem till en arbetskamrat på
middag imorrn.. Det ska bli kul för honom, förra helgen var han hemma hos
chefen på middag.. :) Jag får följa med imorrn om jag vill men jag vet inte
ens vem han e som har middagen så det känns lite dumt så jag e nog hemma ist.. :)

Nu ska jag fixa iordning mig så hoppas jag att älskling kommer hem snart.
Han åkte hem till sina föräldrar tidigt imorse när jag låg och sov.. <3

Puss på er.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0