Vad händer eller?

Sitter här ensam i soffan som vanligt på kvällen/natten..
Nadja och Julia har bäddat ner sig inne hos Nadja och kollar på film
å Joel har redan lagt sig för kvällen..

Jag börjar oxå bli rätt trött men känner jag mig själv rätt så kommer jag
sitta uppe eller ligga i sängen och kolla på tv ett par timmar till.. ;)

Sitter just nu och pratar med Daniella på fb chatten, hoppas verkligen hon
kommer att börja träna med mig på Sportlife..
LILLTANTEN hör här efter.. Du SKA börja träna med stortant.. <3

Hon e så go mitt lilla murmeldjur, älskar dig vännen.. <3

Se hur snygg hon e oxå.. ;-)
Fattar ni hur lycklig jag e som har henne som fru? ;P





Jag trodde aldrig att jag skulle träffa nån jag kunde lita på igen..
Men du e tamefan den bästa tantisvännen jag haft EVER!!

Älskar att  jag låter som värsta fjortisen nu.. =D

Thihi.. =D

Hoppa ni sover gott inatt..

Puss.. <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihihi jag ska försöka iaf å följa med, får hoppas att min ekomoni vill att jag ska bli beach 2012 klar;) hahah då jäflar ska de raggas;) hihi



älskar också dig min underbara vän!!<3

2012-01-06 @ 00:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0