Måndag - kämpar vidare.. <3

Ringer runt och försöker lösa allt inför operationen av min hund på torsdag
och hoppas att den kommer att genomföras..

Vill ni läsa om vad som hänt klicka här

Jag kan inte tänka mig en vardag utan dig, min älskade trygghet.. <3

Nu blir det promenad med älskade Bamse å se blir det dusch och ner till stan
å lämna ett CV till ett jobb jag ringde på i fredags, håll tummarna jag behöver
verkligen ett jobb just nu..

Har precis fått i mig frukost, det var inga problem idag skönt så man orkar lite mer..

Sen blir det som vanligt att fortsätta ringa runt och kämpa, jag ger mig inte!!

Hoppas ni får en bra Måndag..


Kommentarer
Postat av: Veronica

Håller tummarna för dig gumman.



Kram

2011-08-08 @ 13:25:20
URL: http://veroisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0